Szkoła Podstawowa im. S. Staszica

tel. 67 26 16 887

E-mail: sekretariat@spzelice.szkolnastrona.pl

Wycieczka do Kołobrzegu

12 czerwca, wczesnym rankiem,tj. o godz.4.30 po sprawdzeniu obecności wyjechaliśmy do Kołobrzegu. Pogoda zapowiadała się nieciekawa. Na miejsce z przerwą na śniadanie dojechaliśmy około godziny 10.00. Gdy wysiedliśmy z autokaru przywitało nas słonko oraz  powiew morskiego wiatru.

Na samym początku zwiedziliśmy Port rybacki oraz obejrzeliśmy Pomnik Rybaka. Następnie udaliśmy się na Molo, aby obejrzeć Latarnie Morską, gdzie zwiedziliśmy Muzeum. Największym przeżyciem była podroż statkiem ,, Wiking”. Po rejsie udaliśmy się na pyszną rybkę.

Po smacznym obiadku i zwiedzeniu Bindaża czyli chłodnika poszliśmy  na plażę, aby zakosztować trochę kąpieli i słońca. W tym samym czasie można było dokonać zakupu pamiątek. Na sam koniec zjedliśmy pyszne lody. Około 19.00 wolnym kroczkiem udaliśmy się do autokaru. Na miejsce do szkoły przyjechaliśmy o 11.30. Pogoda dopisała, humor też.